Kanada a lidé - mám strach....

Kanada Alex A. Harley
Mám strach. Mám strach, že moje země ztratí svobodu a demokracii dřív, nežli si uvědomí, že byla napadena. Cítím bolest, že nedokážu vysvětlit lidem, které mám ráda, že se jejich hlav a srdcí zmocnil stejný duch nenávisti, jaký způsobil druhou světovou válku.

Vidím absurdní chování poklidných sousedů na vesnici, odkud pocházejí mí rodiče. Jejich touha „vyhnat machometány“ na malé vísce, kde je a příštích padesát let bude jediným cizincem Vietnamec v místní večerce, mi připadá stejná jako strach německých žen ze spiknutí světového židovstva v roce 1935.

Odpovídají tomu výsledky sněmovních voleb, ve kterých vyhráli populisté a extremisté přes polovinu poslaneckých křesel.

Česká autorka žijící v Kanadě Alexandra Alvarová ...
píše v nedávno vydané knize Průmysl lži, že smyslem dnešních falešných zpráv není ...


Pokračování příště...

Harley Davidson, Kanada, Alvarová, Průmysl lži, Strach 

Oblíbené příspěvky co máte rádi

Archiv blogu