Auto a využití plochy pro firmy Jezděte a vydělávejte?? Auto kupuje i Zdeněk Izer! To je tedy reklama na veterány??

Seat Exeo

SEAT Exeo - Španěl s geny Audi

Modelem Exeo vstupuje SEAT do střední třídy a po několika letech se vrací ke karoserii sedan. Nejedná se ale o úplně nový model – španělským konstruktérům značně usnadnilo práci použití platformy a mnoha dalších komponent z minulé generace Audi A4. Hlavní cílovou skupinou jsou lidé s rodinou s málo dětmi nebo bezdětní. SEAT chce s Exeem proniknout ale také do nabídky autopůjčoven a mezi zákazníky leasingových společností.

Exeo konstrukčně i designově vychází z předchozí generace Audi A4 (B7). SEAT tak získal lety výroby osvědčený základ nového modelu a s tím také spojené úspory při vývoji a spuštění produkce. Přípravy na výrobu v továrně Martorell trvaly 18 měsíců, samotné stěhování z Ingolstadtu zabralo 8 týdnů. Výrobní zařízení zabírají v továrně plochu 15 tisíc m2 a linka má kapacitu 450 kusů denně. SEAT se inspiroval japonskými výrobními postupy, výroba jednoho auta trvá 25,5 hodiny.

Exeo je prvním SEATem, který má přední i zadní nápravu typu multilink – konkrétně vpředu čtyřprvkové a vzadu lichoběžníkové zavěšení. Pro nejsilnější motory bude standardem variabilní posilovač řízení Servotronic.
Tip pro vás:
Firmy nabízejí reklamu na vozidla jak po celé ploše, tak jen na určitých částech (přední a zadní kapota, boční strany, celá plocha) a je jen na Vás, které plochy nabídnete. Čím více ploch nabídnete, tím větší možný výdělek.

Zamyslete se, zda-li Vaše auto má jezdit za Vaše peníze nebo za peníze někoho jiného a Vy tak budete jezdit zadarmo.

Oblíbené příspěvky co máte rádi

Archiv blogu